wtorek, 10 maja 2011

po terminie!

Niespodziewane rzeczy chodzą po ludziach! I po mnie również! Od września Belgia! Na wariackich papierach, po terminie załatwiłam sobie wyjazd na Erasmusa! Tak więc od września przez 6 miesięcy będę studentką w Belgii! Sama się zastanawiam jak to będzie wyglądało? Wakacje w Hiszpanii, a zaraz potem do Belgii. Jestem prze-szczęśliwa i nie mogę się na niczym skupić... a niedokończone projekty czekają:P To właściwie przemyślana, a zarazem spontaniczna decyzja. Już dawno wiedziałam, że chcę pojechać, ale nie sądziłam, że już we wrześniu to się stanie! Także teraz na mojej głowie jeszcze więcej formalności i jeszcze więcej papierków... Obym się nie pogubiła w tych wszystkich terminach wyjazdowych, chociaż póki co ważniejsze, żebym się w sesji nie pogubiła...

3 komentarze:

  1. Gratulacje! To Ci się zarąbiaste lato i najbliższe pół roku szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wyjazdy są bardzo fajne :D! a na jaką uczelnie jedziesz ? :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania dziękuje za gratulacje:)

    Lola- do Antwerpii na Lessius Hogeshool, Twoje komentarze ciągle są brane za spam!

    OdpowiedzUsuń