środa, 4 maja 2011

majowo? sniegowo?

Wczoraj w mojej rodzinnej miejscowosci spadl snieg! Mozecie w to uwierzyc? W maju! Ja juz nie chce zimy!!!! Slonca, slonca i jeszcze raz slonca no i wysokich temperatur! Tutaj w Marburgu tez chlodnawo, liczylam na to, ze ponosze juz moje letnie sukienki, a tu niestety... za zimno!

Moja rodzinka chyba sobie ze mnie zartuje! To juz 10 dzien jak mi nie odpisuja! Chyba w koncu sie zbiore i zapytam, o co im chodzi:P Obrazili sie na mnie czy, co?

 W koncu sie zebralam, zeby zrobic zdjecie z okna, bo widok, jak dla mnie, jest zapierajacy dech w piersiach! Uwielbiam takie gorskie krajobrazy! Urocze, prawda? 



I jeszcze nutka, ktorej namietnie slucham! Pewnie niedlugo mi zbrzydnie:P Tez Was nastraja pozytywnie?


4 komentarze:

  1. Oj, tak ! na śląsku też padał śnieg :(!.
    Hmm a może do nich zadzwoń ? a widok bardzo miły dla oka :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. A co Ty robisz w tym Marburgu?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. odwiedzam ciocie:) przedluzona majowke sobie zrobilam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, na śląsku też spadł. A ja doznałam wczoraj porządnego szoku. Ale już dzisiaj ładnie jest.
    Ej, to pogoń ich tam!

    OdpowiedzUsuń