sobota, 25 czerwca 2011

rozterki operki, a właściwie straszki łamane na ZAGINIONA!

Za tydzień o tej porze będę się stresować wszystkim, co tylko możliwe: że na samolot nie zdążę, że nie wpuszczą mnie na pokład, że okaże się, że tak na prawdę nie kupiłam biletu, że bagaż za duży, za ciężki, nie taki, że mi się prezenty popsują (nie mam jeszcze dla Hostów! I muszę coś wymyślić... najgorsze to dla hosta, ach ci faceci:PP) i że będę tęsknić za rodziną:( To najgorsze! Bo będę i już się tym martwię! A przyznam szczerze, że nigdy nie byłam osobą tęskniącą, ale to się zmieniło po zeszłych wakacjach. I jeszcze perspektywa 6 miesięcy w Belgii zaraz po tym jak wrócę... to już w ogóle! Chociaż bardzo się cieszę, to już tęsknię. Tak na prawdę to jeszcze się nie odtęskniłam po tamtych wakacjach:P Dobrze, że chociaż dzisiaj troszeczkę czasu spędziłam z rodzicami, bo przyjechali po moje rzeczy, żeby zabrać do domu:) A ja niestety zostałam, bo egzaminy! No właśnie, robię wszystko, żeby się nie uczyć, normalka w sesji, ale... Jeszcze tylko 2 i koniec! I 30 do domu! Szkoda tylko, że perspektywa dwóch dni z moją familią jakoś nie brzmi mi wystarczająco:P


A teraz inna sprawa- mniej osobista dla mnie, ale ważna: w trakcie pisania tego posta na facebook`u zauważyłam pewne wydarzenie. Jest ono jednym z takich, w których nie chce się uczestniczyć, ale jednak przydało by się, bo można zrobić coś pożytecznego i pomóc komuś: zaginęła 20-letnia Kasia, poniżej zamieszczam jej zdjęcie, może akurat któraś z Was ją widziała, albo wie coś na jej temat.


Na facebook`u akcja wrze, jest tam także dużo informacji oraz więcej zdjęć zaginionej:http://www.facebook.com/event.php?eid=242728365742086
Gdyby, któraś ją widziała, to w wydarzeniu są podane namiary do osób, które były by bardzo wdzięczne za prawdziwe informacje dotyczące dziewczyny, jej ewentualnego miejsca pobytu, czy miejsca, gdzie była widziana po raz ostatni!!!

Edit: nie pomyślałam, że nie każdy ma fb, więc dorzucam telefon pod który można dzwonić o każdej porze 798 798 722 ! Z najnowszych info wiadomo, że przebywała we Wrocławiu (albo sam jej telefon) tam policja namierzyła sygnał z jej telefonu po raz ostatni.

2 komentarze:

  1. Też właśnie dziś się natknęłam na to wydarzenie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem tą tęsknotę i wszystkie lęki przed lotem, bo miałam to samo! Ale o dziwo wszystko poszło jak z płatka! Bez żadnych problemów, a za rodzinką nie tęsknię jeszcze aż tak bo dopiero czwarty dzień tutaj, wszyscy są mili, z moją rodzinką przez skypa prawie dzień w dzień gadamy, także jest super :) Zobaczysz, u cb też bd wszystko ok!


    No ja nie mam fb...
    A wiadomo skąd ta dziewczyna? Ja jestem z Wrocławia, szkoda, że teraz mnie nie ma...

    OdpowiedzUsuń